Acolo, departe-n suflet…

Te gasisem ascuns acolo bine in suflet, aproape ca uitasem de tine…m-am bucurat sa te gasesc si am zambit ! Credeam ca ai murit cumva, pe undeva caci sufletul meu nu te mai simtea…si am renuntat sa te mai vreau, sa te mai chem. Si o privire ca o furtuna m-a lovit, ca o ploia de vara m-a racorit si-am tresarit…sa fii tu oare ?! nu, nu se poate…renuntasem sa te mai port in vise, in amintiri ce inca nu au fost, in contopiri duioase, in fremat…te-am gonit, dar ai venit, m-am speriat, dar m-ai linistit, te-am dorit, dar te-am indepartat…unde esti ? iar ai plecat ? de ai plecat, nu mai veni…de nu ma mai vrei, nu mai veni…

Lasă un răspuns

