Vremurile noastre !

Nu-mi plac vremurile pe care le traiesc…nu-mi plac oamenii din zilele mele…din ce in ce mai multi nesimtiti, marlani, taranoi, smecheri, curve.
A fi smecher in zilele mele echivaleaza cu a fi puternic, a fi peste ceilalti.
Nu-mi plac manelele, mi se par execrabile, josnice si n-o spun dintr-o falsa pudoare, efectiv nu pot sa ascult asa ceva, este peste puterile mele de intelegere o astfel de….n-o pot numi muzica. Unii ar zice ca pe lumea asta este loc pentru toata lumea….dar de ce dracu e loc pentru asa ceva ??? Daca la alte chestiuni e loc de intors, aici nu gasesc ! Cum poti sa dansezi pe astfel de „melodii”, sa-ti undui suncile aidoma unei balene esuate…yahhh.
Sunt muuulti care mi-ar da cu pietre in cap ca indraznesc sa „murdaresc” acesti geniali purtatori de cuvant intr-ale muzicii ai poporului roman si mi-ar spune simplu „nu asculta, daca nu-ti place !”, dar ce te faci cand marlanul cu capul sec da maneau maxim in boxele masinii in spatele blocului si de indraznesti sa-i spui ceva te injura de te spurca sau de chemi politia nu pateste nimic ?
Nu-mi plac gratarele si burtile scoase la prajit cum mijeste iarba prin paduri, dar si asta-i, nu-i asa, sport national ! Am speranta ca n-au murit toti cei care simt ca mine, ba chiar ca suntem inca multi si poate ii vom invinge pe desucheatii astia ! Nu-mi plac nesimtitii care lasa gunoaie dupa ei, care arunca din masina ce le este de prisos, nu-mi plac vanzatoarele care te tutuiesc, dar aici spre bucuria mea incep sa vad mici schimbari in bine.
Nu-mi plac parintii care stau in parcuri si clantane seminte si scuipa pe jos si n-au nici o reactie cand al lor ingeras se transforma intr-un mic-mare dracusor !
Nu-mi place specia asta nou aparuta…cum le zice…pitipoance, nu? Pana si cuvantul are o sonoritate urata, menita sa le desemneze creierul gol, avid doar dupa sex si banii marlanului. In curand cred ca vom vedea si partide de sex pe strada, pe banci, prin cluburi, sex, sex si din nou sex. Esti o valoroasa daca ai un fund misto, daca ai silicoane si evident ti le arati, caci care ar mai fi rostul sa faci investitia, buze ca de vaca si …cam atat, dar ce, mai are nevoie si de altceva ???
Refuz sa ma compromit, doar pentru ca majoritatea face un anumit lucru si pentru a nu fi privit ciudat ! Prefer sa stau intr-un varf de munte, decat sa ma compromit, pentru ca in perceptia mea inseamna a ma compromite.
E-du-ca-ti-a !!! Asta ne lipseste din ce in ce mai mult ! Nu se pune suficient accent pe lucrul acesta, ar trebui sa fie primordial in preocuparile celor care ne conduc, dar buzunarele lor ar plange, n-au ei timp de lucruri de-astea marunte !
Uf, na, ca mi-am varsat naduful in prag de an nou !
Va doresc intelepciune, putin noroc si sa incepem si noi sa ne schimbam in bine, ne-am facut de cap 20 de ani, ar fi cazul sa incepem sa ne maturizam, dar probabil inca vreo 5-6 ani tot asa va fi, caci nu-i asa pe la 30 de ani unii incep sa ‘creasca’ 🙂
La multi ani !!!!

Lasă un răspuns

