Enjoy Vama !!!

Vama Veche ! Multora dintre voi cu siguranta le starneste amintiri de suflet acest nume.
Anul acesta am calcat pentru prima data pe…taram vamaiot:).
Prima reactie a fost : nuuuu, asta nu-i de mine ! nu ma integrez aici !Parerile preconcepute nu aduc nici un folos…constat!
Insa a venit noaptea….marea are un aer misterios, te atrage asemeni unui magnet…o poti privi ceasuri intregi si sa nu te saturi, valurile care se sparg necontenit de mal iar si iar, tu..incremenit de o asa priveliste, cu luna plina care se scalda mieros in mare, perechi care stau imbratisate pe nisipul rece, prieteni care stau la povesti.
Terasa la care am fost era asezata in proximitatea marii, astfel ca senzatia de libertate, de suflet plin era totala. Muzica…muzica a fost de vis, sufletului meu nu-i mai trebuia nimic sau aproape nimic…ii mai trebuia un suflet pe aceeasi lungime de unda, cu care sa vibreze in acelasi ritm.
Vama este o poveste ! Din pacate sau din fericire nu toata lumea mi-ar impartasi zisele, insa pentru mine asta este…o poveste a spiritului liber. Nu-ti mai vine sa pleci !
Nimeni nu deranjeaza pe nimeni, sunt si copii, insa vocile lor nu deranjeaza pe nimeni (spun asta referindu-ma la cei care nu au copii sau au vrut momente de libertate doar pentru ei).
Mi-as dori sa ramana asa ! Este singurul loc unde m-am simtit atat de in acord cu mine, este ca atunci cand iti gasesti perechea !
See you soon, Vama !

Lasă un răspuns

